Augustibuller #1

Vad ska sägas? Dagen startades med massa småbestyr och packning för bullret. Jakt på presenning, skotorkande. Och dylikt.
Lite lägenhetsletande och intresseanmälningar. Och så kom nya IKEA-katalogen, spänning!!

Vid halv 1 tiden skjutsade Jossan in mig till Linde, och jag såg årets första DREGGIGA punkare. Letade rätt på Lowe och gick till Bistro Bellman och löste in dagens matbiljett. Gott med mat.
Efter käkandet letade jag rätt på Sanna där hon satt vid sin grind helt långt borta. Satt och pratade med henne + vän en stund.
Sen begav jag mig bortåt mot stora entrén där jag skulle hålla till. Blev avprickad, och sen startade jobbet. Sätta fast armband på folk (Hårda metallringar som ska klämmas fast runt tygbandet, man gör det med en grej jag inte vet vad det heter, och man får trycka jättehårt - om man är liten och klen, och heter Johanna, så betyder "jättehårt" ungefär "ta i med HELA kroppen". Så det gjorde jag. Och AJ vad ont man fick i händerna.
Stod även och ryckte i armband på de som redan hade, och gav programblad.
Har blivit en jävla massa vara trevlig idag.
¤ Fått 10 kommentarer om att jag var snygg.
¤ Hur många som helst, som fått nåt ryck när jag stod o klämde fast deras armband - de skrek extremt och låtsades att de klämdes på nåt sätt...blev rädd varje gång i början, men sen blev jag van vid alla som "skämtade" :p
¤ Blivit inbjuden till ett tält - en kille som räknade med att jag skulle vara där 20.05.   - Sorry, men du kan känna dig ganska dissad!
¤ Fått några spontankramar.
Spännande. Ont i hela kroppen. Ser fram emot morgondagen!

Saknade jobbarkompis Charlotte. Hoppas saker och ting ordnar sig, och att du kommer imorgon, med tält och grejer!
Träffade Sötfia en sväng när jag väntade på bussen hem. Jag tycker om henne, hon är kanonbra <3
Och så träffade jag Alex på bussen hem, blev lite förvånad, men det var trevligt! :)


På lördag kommer Dino till bullret. Jag längtar, så ofattbart mycket!
Han är en av höjdpunkterna på årets buller :)


(Pratade förresten med en kändis idag, nån snubbe från Gulzot - STATUS .. ;D
har dock aldrig hört Gulzot  :P )

Godnatt. önska mig lycka till för de kvarvarande dagarna...!

Kommentarer
Postat av: nilo

åh låter skoj :D ja jag har också fått ikea katalogen suttit och kollat massa haha... SAKNAR DIG JÄTTEMYCKET på jobbet :( tråkigt utan er... massa kramar

2007-08-02 @ 12:44:48

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0