Augustibuller #2

Första ÄKTA dagen på buller. och nu är det kväll när jag skriver, och jag är inte allt för nykter :)
jobbande var segt som vanligt.  men jag överlevde, och lever fortfarande. men segt var det, och det kändes som att man satt där i år.. :p

men efter att ha jobbat åt jag god lasagne i funktionärstältet. sen blev det stan och grejer med sanna och puakka.. alkohol och groggvirke inhandlades :)
sen begav vi oss till deras camp och påbörjde alkoholintagningen. satt och samtalde massa vuxenstuff och drack. toabesök. sen begav jag och puackka oss till Derrick Morgan som spelade o var allmänt grym. dansade och grejer. perfekt :)
sen campet igen, och umgås med jennifer, lina, jocke och jonas m.fl :)



Mer info kommer, när jag kan  skriva snabbare och nyktrare, för nu ska min syster sova, och jag bör göra det samma.
För imorgon vid 12.00 ska jag vara i Linde och dansa till Liptones och eskalator :D :D     SÅ JÄVLA BRAAAA! <3<3



Love to ya aaaall..


träffade söta annelie och kände knappt igen henne :o  <3   but I hjärtar YOU<3
och niclas o matilda. sweeeetar :D


   

Kommentarer
Postat av: nilo

jaha men gud det låter ju minst lika mupp som jobbet här utan dig och rosita... hoppas det blir bättre för dig, tänk på att du får pengar för det. Kämpa på! Vi ses snart igen. Jag lovar att skicka vykort. Saknar er massa som sagt, jobbet e pisstråkigt utan er. Men lycka till nu, ja kommer inte vara inne på internet någe mer nu tills jag kommit hem. Ha det bra! Massa pussar och kramar

2007-08-03 @ 13:54:13

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0