Bara allmänt, sker

Större delen av sveriges befolkning tycks ha Boxer som digitaltv leverantör.
Eller så har de NIX och vägrar uppge vad de har.
ELLER, så har de telefonsvararen på, och gör oss irriterade.


Well, kl 17 ska jag till Henke på Huvudsaken, klippning, klippning.
Vet fortfarande inte vad jag ska göra.
Dino har bett mig göra något spännande. Så jag ska göra ett försök :)
Laddar väl upp en bild här sen, och på bdb... häng runt så finner ni mitt nya hår, någonstans!

Och imorgon är jag "ledig" och åker till Arboga, Dino.
Anledningen till att jag är "ledig", är att coachen sa att vi skulle vara lediga, men sen ska inte flytten bli av imorgon - så jag anar att han tagit tillbaka det, utan att riktigt säga nåt..

29 augusti är det firmafest, för oss på viasat!
Leka lekar på eftermiddagen. Käka på resturang. Utgång - med gratis bar.
FAN vad najs!


Bye so long, soulmates.

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0