en kärleksfilm, där du & jag har huvudrollerna


        &       åh vad jag tycker om dig.
                  att höra din morgonröst nu var helt underbart
                  och jag log, och ville bara vara nära dig.
                  hålla om dig, kyssa dig.
                  vara nära!

                  vi ses nog på tisdag.
                  och du anar nog knappt hur mycket jag längtar,
                  eller så anar du - mer än jag tror.

                  en kärleksfilm
                  där du & jag har huvudrollerna.


- - -




Igår spelade jag in film med mia & jenny.
Ganska urflippat och stört, men verkligen kul!
Resultatet kan ses på youtube; http://www.youtube.com/watch?v=_5GYOrKx2wE.
Ska gå över dit senare kankse, och se det på real TV... större skäärm liksom ;]





Well, imorgon är det jobb - i nya lokalerna. Spännande att se om man hittar dit eller inte.
Och arg blir jag - om de säger att vi får gå hem eller nåt,
för att de inte är klara!
(eller arg är fel ord. men jobbigt att gå upp extremt tidigt för att hinna med alla bussar...)


på tisdag
på tisdag
på tisdag.

Kommentarer
Postat av: Elina

Fan va söta ni var i videon :D

2007-08-29 @ 14:06:40

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0