Ge inte upp

Fan vad värdelöst allt känns när alla fastighetsförvaltningar man ringer till säger att det är lång väntetid just nu.
Tack, tack, tack.
Kommer jag någonsin få en lägenhet?
Ge inte upp säger ni.
Nej, jag ger inte upp. Verkligen inte! På något vis.
För jag behöver verkligen en lägenhet, Nu.
& jag skulle behöva högre inkomst.
det kommer bli att jag jobbar dubbelt på VM media,
fast jag helst vill därifrån och rädda min röst.

Från och med nu, sker lägenhetssökning i hög grad
& jobbsökande med.


- -

EN halvpositiv lägenhetssnubbe
- som faktiskt verkade känna sympati med mig.
Jag ska ringa en gång i veckan typ, och checka läget.


Nu bär det av in mot lindesberg.
först till Lowe med Jockes film
& sen fika med Sofia :)


och dino har fått mig att le idag.
bra, bra, bra!

jag har en mycket positivare inställning till allt Nu än jag hade i morse!

- -

Nu är jag hemkommen från Linde.
En fika med sötfia - som nu är prinsessfia <3
Kanontrevligt, och du, jag kommer sakna dig!  :)



Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-25 @ 11:05:04
URL: http://www.FashionWay.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0