Sofia & Lowe


Efter jobbet blev det Donkan. Jag bara kunde inte tacka Nej när Rosita var så söt och bjöd...
McFlurry, as usual. Im lovin' it  :)

Sen blev det bussen hem, för att sen ta bilen in till Linde.
Åka på kringelikrok väg och hälsa på sötfia, för att lämna underkjol & halsband.
Blev lite tända ljus & turkiskt te. + toasties med sylt.  helmys!
& så massa prat om allt och ingenting, och jag tycker om Sofia.
kommer sakna henne så himla mycket! så jag är glad att hon redan nu bjudit in mig till hennes lya i Lessebo i Småland. Jag kommer. Så fort jag har lite extra pengar & tid <3
(och du, fika på fredag - såklart <3)

Efter att ha varit hos Sötfia åkte jag till Lowe och sa hejdå även till honom.
Honom kommer jag ju också sakna ffs. Så himla skön person.
& lättpratad. verkligen en vän.
Så han, jag & millis (?) stod ute på trappen och samtalade om lite allt möjligt
& ironiskt och härligt. 
Jag hälsar på dig med, när jag ändå är i Småland :)



Avsked är jag sådär på. ganska kass faktiskt!

 -

Det känns lite skumt att jobba atm, faktiskt.
med tanke på att jag skulle åkt till Viebäcks folkhögskola IDAG om jag beslutat mig för att gå där.
skulle haft första skoldagen imorgon!
det känns konstigt att jag är kvar här liksom.
småkasst, men ändå väldigt skönt.
saker och ting löser sig liksom. jag kan fortsätta fota trots att jag inte går fotoskolan!

-

Godnatt vetja .

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är för fin Johanna!

2007-08-24 @ 18:22:26

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0