Försovning varje tvättillfälle!


Jag tror jag ser det som en kul grej, att försova mig när jag har tvättid. Igår skulle jag ha tvättat kl 07.00 (!!!!!) - då var det visserligen inte konstigt att jag försov mig. Jag lät klockan ringa och väcka mig, när den ringde kollade jag på den några sekunder - och sen bestämde jag mig för att sova vidare!
Idag skulle jag ha tvättat kl 11.00. Det är en normal tid. Då kan man vakna och sådär! Men icke, jag vaknar inte av att klockan ringer. Så ännu en gång får jag boka om tvättiden. Tack och lov så fanns det en idag kl 13.00!

SÅ NU HAR JAG TVÄTTAT!
(och dammsugit. och diskat.)
Nu ska jag bara hämta tvätten och lägga den i en påse.
Sen ska jag upp på stan och möta Mulin! :)

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0