Glädjen leker kurragömma i en regnig värld

Den där glädjen, var tog den vägen? Leker kurragömma i en regnig värld.
Och jobbet förföljer mig nu. Ja, jag trivdes alldeles utomordentligt, men så fort man har en dålig dag, då är coacherna på en. De vackra orden jag fick igår var 
"Hur går det egentligen Johanna? Du har Alldeles för många Nejtack för att det ska vara OK!  Och du har bara sålt EN idag..."
Tack. Vad positiv och peppad jag blev av de där orden. För fan - formulera det så att det blir en form av uppmuntring istället. På det där sättet tar dem ner oss som arbetar - totalt. Jag hade ångestkänsla i magen och klump i halsen, från den minut han sa det.
Och nu ska jag tillbaka dit igen. Jag ska visa dem. Idag ska jag fan sälja, jag ska vara på de där stackars kunderna som en tok (men det vill jag egentligen inte, och jag kommer vekna och inte göra så som jag säger nu...).
Ca 2 veckor kvar. Sen behöver jag inte komma tillbaka dit, kom igen Johanna. Klara det. Klara det....

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0