Gott nytt år!


Ja, egentligen borde jag väl skriva nåt som liknar en sammanfattning,
om mitt år 2007!
Men, jag tror faktiskt inte jag orkar det. Det har hänt så himla mycket!
Kanske skriver en, några dagar in på det nya året!

Just nu sitter jag och inväntar mina vänner som ska dyka upp.
Det blir tacos, vin, chips, singstar och slottet vid 12slaget.


Nyårslöften, visst finns dem...

Ta tag i fotandet ordentligt! Utställning?!

Ta tag i skrivandet ordentligt

Ägna MYCKET tid åt mina vänner, jag saknar er!

Resa, tillsammans med Mulin.  (och gärna österrike sen också!)

Minska det onyttiga ätandet

Våga säga ifrån, när det gäller saker och ting

m.fl, m.fl...


Jag saknar mulin ikväll,
du borde vara här <3


GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: mulin

men åh! duuu. hjärta.

2008-01-01 @ 12:19:28
URL: http://mvp.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0