Hemtrevlighet


Jag är bitter. Men det börjar gå över.
Att vara rätt aktiv en hel dag, utan att ha ätit någonting, det är liksom ingen bra idé.
Ingenting jag direkt kan rekommendera!

Men nu harjag gardiner uppsatta. (Trots att gardinstången är så lång så den bågnar på mitten)
Jag har en lampa uppsatt i rummet. (Trots att den sitter snett, eftersom IKEAS upphängningsanordning inte riktigt existerade. och mitt tak var så betonghårt att det inte gick att borra i!)
Jag har en spegel uppsatt i hallen.
Och plötsligt, med väldigt små medel, så är min lägenhet genast så mycket mysigare och hemtrevligare.

Jag är nöjd,
och imorgon är det nyår!
Goda vänner, god mat, vin & singstar. Kan det bli bättre? Tror knappast det!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0