Jag ska leva livet

I ganska exakt 2 månader har jag nu bott i min lägenhet. Om ganska exakt 4 månader är det dags att flytta härifrån. (Jag MÅSTE hitta en ny lägenhet till dess!!!)
Idag köpte jag gardiner. Applådera! Jag har letat och letat, men inte hittat några. Och idag, idag hittade jag svarta och röda panellängder - som reades ut! Så imorgon hoppas jag på att jag åker till IKEA och köper gardinstänger.

Annars händer inte mycket.
Planer smids för nyår. Det tycks bli lite värt i år också
 - trots att allt är så himla ostyrt.
Trevligt folk, god mat, vin, vattenpipa & singstar.
Perfekt. Eller hur?


och det bästa av allt, vet ni vad det är?

JAG HAR JOBBAT KLART PÅ MITT HEMSKA JOBB NU!
i januari fram till universitetsstart, så ska jag fotografera, skriva & sjunga.
dvs - leva livet.
äntligen, det var ett bra tag sen!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0