Pysslig


Jag träffade Sara idag. Eller, om rätt ska vara rätt så blir det väl igår!
Vi gick på stan och sådär, åt varsin problematisk baguette på Farbror Melkers.
Kollade efter julklappar och sådär (hon köpte massor, men jag hade glömt
mitt bankomatkort hemma i den andra jackan - så där var det kört för mig.)
Sara är en sådär mysig och bra vän, och för tillfället är hon kär också!
Och dessutom har hon och Elina har hittat en lägenhet som de ska dela på (GRATTIS darlings).
Dessa två plus  -  gör att hon är gladare än vanligt, och det är underbart att se!
Ses snart igen Sara, hoppas jag! <3

Tack vare de kontanter jag hade med mig, kunde jag köpa en stor, röd adventsstjärna
som var på nedsatt pris på Panduro hobby, och två grenkontakter på clas ohlsson.
Dessa inköp gjorde mig pysselsugen när jag kom hem,
så under kvällen har jag pysslar och donat här hemma.
Diskat och lagat mat. Och gjort det fint rent allmänt!


 -

Imorgon - eller om rätt ska vara rätt, så blir det väl idag!  - så ska jag träffa Mulin.
Vi ska inhandla lite pysselstuff på stan, samt frukt, glass, havregryn & pärlsocker.
Sen ska vi gå hem till mig och göra chokladbollar, göra fruktsallad. Och så ska vi pyssla.
Och så ska vi äta mat (som jag lagade idag/igår... köttfärssås och couscous).
Och så ska vi äta fruktsallad och chokladbollar. Och så ska vi kolla på film.
Mycket som ska hinnas med, och det ska bli jättekul att träffa Mulin en sväng!

-

Lördag ska jag först träffa Charlotte!
Sen ska Daniel komma och hälsa på - troligtvis blir det ännu mer fruktsallad!
Och sen på kvällen kommer Mia & Jenny. Och då blir det Singstar & skratt & säkert massa onyttigheter, hela natten lång!


Vilken klockren och bra helg jag kommer ha!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0