Spaghetti


Jag kokar spaghetti nu, och jag har så helvetes jävla ont i magen.
Det är som att någon binder ett sånt där äkta rep (sånt där som sticker och skär när man rör vid det) runt någon odefinierbar kroppsdel - och plötsligt drar åt, lite då och då. Lika oväntat varje gång. Och det gör ont. Så jävla ont!

Kvällen var, ptja? Trevlig men inte särskilt händelserik, kanske?
Jag tror jag hade förväntat mig mer.
Och jag hade lika gärna kunnat skippa Backstage, det hade varit mer givande att bara åka hem direkt!
Men träffade i alla fall Rosita där på Backstage en sväng, och att träffa Rosita - det är Bra!

Imorgon ska jag hem till mamma & pappa i skogen. Det ska nog bli rätt skönt trots allt.
Äta mat. Jag hoppas att mamma lagar värsta galna käket. Något jag älskar. Skulle vara så himla skönt.
Att slippa laga mat. Att få mammas lagade mat!



...kul förresten att man har att den som bor vägg i vägg med mig har sex.
dags att sätta på musik maybe...
sjukt,



Kommentarer
Postat av: ELIN

hha jag älskar att lyssna på sex

2007-12-01 @ 03:19:33
URL: http://elinsord.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0