Done

Nu har jag postat mitt nej tack till folkhögskolan. Det var med blandade känslor jag lät kuvertet falla ner i lådan. För nu finns det verkligen ingen återvändo.
Men, det får bli som det blir. Nu ska jag bara söka lägenhet, och se till att få en!
Blocket och öbo är sidorna jag startar vid på morgonen.
Sitter ¨på jobbet nu. Händer inte så speciellt mycket. Ska vara någon fest för oss viasatare i augusti. Spännande :)

I natt kom jag på att jag måste planera kläder till bullret. Och även sovsäck och liggunderlag. Samt leta rätt på ett hänglås till tältet. Nu är jag almost fit for fight.
Alkohol verkar fixa sig. Och det ska bli så jävla kul! Ser fram emot lördagen mest. Uscb!
Finns på mobilen om ni saknar mig för mycket! ;D




(undrar vilka som läser min blogg förresten..!? (: )


 -

Träffade Agnes, Jenny & Lovisa en sväng. Fikade på Bara Vara (första gången för mig) - blåbärspaj, underbart gott! och satt där och .. Bara Var, helt enkelt! Det var kul att träffa dem!
Och Jenny flyttar imorgon! Till sin Jens i Jönköping. Så jag önskar dig lycka till med allt där nere, jobb och grejer. Jag tackar för att jag fått lära känna dig, och hoppas att vi håller kontakten! Jag kommer sakna dig, du är underbar <3


Augustibullermötet tog bara typ 20 min. Träffade Lowe efter, och Sanna.
Årets första Bajamaja-besök, den var så tom så det skvalade extremt mycket. Tur att det inte var extrem kö utanför :D
imorgon börjar jag jobba. spännande! :D


Goodnight :)

Kommentarer
Postat av: nilo

MISS U :(

2007-08-01 @ 14:35:01
Postat av: nilo

MISS U :(

2007-08-05 @ 00:39:32

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0