Saker förändras, nu känns det bättre!

Vad händer och sker?
Jo jag har tagit tag i vissa saker. Jag frågade Björn idag, om det var möjligt få jobba kvar i höst.
"No problems" sa han.
Skönt, tänkte jag.
Sen ringde jag skolan, men de ville att jag skulle skicka ett skriftligt nejtack!  Så det ska jag göra imorgon.
Nu är det bara lägenhetssökande kvar.
Jag och Nilo glodde på blocket halva dagen idag. Hittade katter och småprylar som vi blev förälskade i. Datorerna vi kollade på förstod vi oss inte på, knappt. och vi skrattade åt många fula prylar.
Spillde ut chokladen idag, under tangentbordet. tack och lov inte PÅ tangentbordet. Spännande.  Råkade skratta en del i samtalet jag fick. Kunde inte hålla mig när jag satt där och höll  upp tangentbordet i luften, pratade med kunden, och  med Nilo framför mig som torkade upp chokladen som en tok... :P 


Rosita var sjuk idag, vi saknade henne. Jag lämnade in hennes timrapport, och jag fick ett paket av henne på bussen. Innehållande 3D-klistermärken & en kylskåpsmagnet från Lagerhaus, + ett litet brev. She is so sweet!
(jag Älskar Lagerhaus)


Ikväll blir det klädplanering för Augustibuller, samt plocka fram prylar som ska med. Sovsäck, liggunderlag, hänglås.
Imorgon kväll dags för bullermötet, spännande. Nu drar det igång med festivalande :D
Och Dino kommer förmodligen fredag kväll/natt - blev överlycklig när han skrev det !!!  Perfect :)

Jag kommer sakna Nilo dock, och Rosita. Men vi ses igen babes <3



Pssst, saker och ting känns lättare nu!

Kommentarer
Postat av: nilo

haha ja blocket e fan the shit =P heja oosss :)

2007-07-30 @ 22:19:56

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0