Satin

Var ute en sväng, på Satin. Men var inte så himla pepp på det från början. Det är allt för mycket annat som rör sig i mitt huvud nämligen. Men ett par gratis drinkar är ju inte fel!
Kul o träffa charlotte + marko också.
Och skymtade ju Rosita lite. Och my dear Signe och Elin - som jag inte träffat sen studenten. Sweetnesses. Och även Sanna, Elins flickvän.
Försökte få dit en hel bunt folk, det gick dock inte. och så försökte jag fixa skjuts hem, inte heller det gick.
McDonalds och onyttigheter, as usual.. mycket knas hände på Donkan, klantigheter och dylikt.

Men det bästa som händer dagar som dessa är sms.en från Dino.
Annars är det mycket som suger, stenhårt. och det är en sån period när jag skulle kunna gråta för minsta lilla som blir fel.
Fortfarande tankarna om skolan. VAD ska jag göra?
Tänk om jag inte lyckas få en lägenhet i örebro!? Jag pallar Inte att bo hemma längre.

Well, blir välkomnad hem av blåbär imorgon. Så ska jag medge mina tankar till mor och far. Se vad de säger...


Godnatt

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0