Vad jag Ska göra

Jag ska bestämma mig IDAG (eller imorgon) för hur jag ska göra med fotoskolan. Och på måndag ska jag kontakta dem oavsett vilket val jag än gör. För Om jag ska gå där, har jag en fråga till dem. Och om jag Inte ska gå, så måste jag säga det så snabbt jag bara kan!
Om jag Inte ska gå, så ska jag stanna kvar på Vm media.
Jag ska skaffa en lägenhet, där jag ska ha en laptop och fortsätta med mina fotogrejer. (Jag har fetaste fotoidén som SKA genomföras, och den kommer jag inte ha tid med om jag går fotoskolan..) Jag ska även ha en gitarr där och min keyboard, och så ska jag lära mig spela! Och sist men inte minst, jag ska skriva en bok. Av något slag.
Och jag Ska spendera tid med bla Malin. och Dino. och Rebecca. och Nilo + Rosita. och Charlotte. + skapa nya bekantskaper. Och jag ska tatuera mig, om jag vågar!

Jag Ska i alla fall inte bo kvar hemma. Det pallar jag inte för fem öre!


Ikväll ska jag iaf ut, jag får se det som en förfest till Augustibuller. (Fick förresten sms av Dino, och han kommer förmodligen till Augustibuller på lördagen. ATT jag blev glad :D ) 
Satin blir det ikväll, gratis alkohol och grejer. Tufft!

Kommentarer
Postat av: anna

DU, jag vill också vara 18! :P haha
men vet du? Jag tycker faktiskt för att vara helt ärlig, så skulle jag stannat kvar här i trakterna och ta fotoskolan senare. Det låter så mysigt, det du beskrev med laptopen osv. Och jag vill inte att du ska fara så långt bort, då kan jag ju inte träffa dig :( puss

2007-07-29 @ 00:08:36

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0