VM media

Jag sitter på jobbet nu, om jag får gissa så skulle jag tro att det är telefonsvararnas dag!
Men det är okej, då kan man sitta och föra konstiga konversationer med de andra som jobbar.
En del skratt och konstigheter idag!

Längtar till lunch - min lasagne.

Efter jobbet kanske det blir MCdonalds efter jobbet.
(För er som inte vet så har jag besökt MCdonalds efetr jobbet, med väldigt jämna mellanrum på senare tid!)
Det är den nya glassen som ska smakas. "Raspberry dream" tror jag den heter.
Jag är besatt av hallon - så det lär ju vara något för mig!

Och dagens blogginlägg blir så oerhört tråkigt, torrt och inte djup för fem öre.
Kanske något djupare senare ikväll, när jag känner mig lite djup.

Tack för mig så länge...

Kommentarer
Postat av: nilo

heej :D jaaa för vi ska till mc donalds :D:D

2007-07-26 @ 11:57:41
URL: http://nilo.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0