Det finns människor som gör livet värt!

Det finns människor som gör livet värt,
tack Niclas för LaBaguette - lunchen,
det var jättekul att du ringde, och hur trevligt som helst
att träffa dig lite.

Tack Patrik, för att jag får låna den här
flashiga högtalaren. Vilket ljud!
Bad sound kills good music .

Och tack Elix, för det som damp ner
genom min dörr i morse. Det gav min dag
en riktigt bra start! <3



Annars planerar jag mest att ta tag i mig själv
och dammsuga lägenheten, dock har jag ingen
taklampa, så jag avvaktar nog till imorgon trots allt!

Kommentarer
Postat av: mulin

tusen tack för kommentaren...! behövde den! hjärta.

2007-11-15 @ 20:34:21
URL: http://mvp.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0