Bedövning


Dagens konstaterande;  Efter en bedövning hos tandläkaren,
då känns läppen som någon slags gigantisk kudde - om man råkar bita tag i den.
Känns riktigt skumt.
Och jag har nu lagat mitt första hål. Spännande.
Ska dit igen på torsdag och kirra en bettskena. Livat värre!

Har hittat en dator på biblioteket nu. I väntan på bussen som går om ca 40 min.
Kommer jag hinna jobba? Får se hur läget är. Jag åker nog och jobbar en sväng.
Jag måste ju lära mig volvo :)


Mamma & Pappa har varit o kollat på bil idag,
efter olyckan i söndags (!!!) måste de ju köpa en.
Fick fetaste chocken när mamma ringde sent i söndags... :(


Har börjat komma iordning i lägenheten nu. Det är himla skönt att bo själv,
om än lite ensamt ibland.

Men imorgon kommer nog Agnes, Elina & Anna <3
(Sara kommer vara galet saknad <3 )
och så lagar vi väl lunch eller så. mys!
Och torsdag kommer kanske Olli på besök.
Helgen kommer Nilo.
Så brist på besökande har jag ändå inte :)


Ha det gott nu, tills jag har fått min dator!

Kommentarer
Postat av: Mulle

hehe visst är det roligt när det kommer massa folk. jag har inte bjudit in någon än (vill göra det efter att jag fått tapetserat) men sjukt många har bjudit in sig själva! haha

2007-10-31 @ 14:57:20
URL: http://www.sannorlunda.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0