Dag 2



Well, dag 2 har tagit sin start.
Började med en rostad macka & vatten - vid 09.30 ;)
Sen hamnade jag här.
Alldeles snart ska jag gå ut till förrådet och leta flyttlådor.
Dessa lådor ska få stå mitt på golvet ett tag, och jag ska lägga i lite smått o gott.
Få in feelingen :)
11.25 sätter jag mig på bussen med härlig musik i öronen.
Njuter, kopplar av. Och förbereder mig på work.
Jag är glad att jag har Nilo där <3


 - slött så det bara skrek om det.
vi gjorde knappt någonting.
och vid halv 8 började vi ringa.
usch. jag har inga argument.
hur, hur, HUR ska det här gå?

välkomnades av en gnällande vuxenhet igår när jag kom hem.
irritation och tårar AB.
jag orkar inte helt enkelt.
men snart flyttar jag. har fått bekräftat att andrahandsansökan blev godkänd!
så snart. snart.



Kommentarer
Postat av: Elin

jag fattar inte.. varför fick du börja där du "startade"?? TRodde du uppgraderat ju, eller?? :)

2007-10-04 @ 18:13:48
URL: http://elinsord.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0