Dag 3



Dag 3 blir ganska empty.
På grund av olika orsaker så orkar jag verkligen inte jobba.
Mest av allt vill jag bara skrika. Saker och ting kanske skulle kännas bättre då?
& så har jag kvar huvudvärken. 5 dagar.
Men jag ska i alla fall äta frukost med mulin idag.
På stan. På wasa.
Te & goda smörgåsar. Och gud vad jag kommer bli hungrig när jag sitter på bussen.
- sen ska presentkort till bror inhandlas.
och jag vill köpa en dator också. och ikeagrejer. och byxor.
och egentligen skulle jag vilja köpa hela världen,
så kunde Jag bestämma hur saker och ting skulle vara, ja
ja, jag vill köpa hela världen.


__


Dagen bestod av Mulin & Johanna i Örebro.
Frukost på Wasa.
Promenix på stan, fram och tillbaka. Mest på jakt efter kylskåpspoesi.
JÄVLA Parlinosnubbar. Fan. TVÅ gånger...
La Baguette-lunch.
Spontantripp till ikea. (fem tesilar & sen lite som jag nästan glömt  :]  )
 & ett varsitt spontant öronhål.

Kul var det. Hela dagen var bäst!
 & jag hoppas på snart igen :)
<3



Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0