Dag 4


Idag är det dag nr 4 på försäljningsgrejen för mig.
Kan börja med att det nog inte är SÅ himla bra, när man på lördagen har ont i magen + en klump i halsen,
för att det snart är måndag.
Känns inte som att jag älskar jobbet då.
Känns inte som att kroppen älskar jobbet då.
Tyvärr är det sanningen. Jag går och tänker på att jag MÅSTE prestera.
Jag MÅSTE sälja.
Jag insåg i början av sommaren då jag satt på försäljning - att det inte är bra för mig.
Jag mår helt enkelt inte bra av det.
Ändå ger jag det en chans till. Vad fan tänker jag med? undrar man då.
Jag vet inte. Jag undrar också.
Om jag har tur fixar ufo omkring, och försöker få in mig på projektet han sitter på.
Jag håller mina tummar, stenhårt!


__

Okej. Hör och häpna!
Jag var grym idag.

Satt först och medlyssnade med Thomine ett tag, och sen ringde jag själv.
På de 4½ timme jag ringde fick jag två combo (combo är det bästa, och innebär att man säljer bredband & telefoni), 1 telefoni & 1 digitaltv.
Det var SÅ skönt, och det var som en revansch för sist - då jag inte klarade av säljjobbet.
Nu ska jag testa några dagar till. Avvakta med att fråga om förflyttning tills det går åt helvete.
För det var fan kul - när jag väl lyckades sälja! :D
 & så fick jag ha en nykomling som samlyssnade med mig.
Med mig som satt min tredje dag idag   xD  
Peter tyckte jag var kung, och därför klarade av en samlyssnare.
Jag tar det som något oerhört positivt :D

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0