Dag 5


Kommer jag känna det som ett tvång att döpa inläggen efter antalet jobbdagar nu?
Känns lite som det. Men då är jag ju bara fånig.
Så jag måste sluta med det, typ nu!

Idag är det tisdag & gårdagen gick bra.
Dagen ska också gå bra. Ska sälja MINST lika mycket.
Och idag ska jag inte medlyssna, så då har jag ju 2 timmar till på mig att sälja.
Jag hoppas att Nilo jobbar idag också. Jag saknar henne när hon inte jobbar... <3


Idag är det kalla leggings och tunika som gäller,
frysa ihjäl?
ptja, varför inte liksom?


träffade Jonas på bussen igår btw.
trevlig pratstund :D


__

yes, dagen blev bra.
vi fick personliga mål.
jag skulle få fyra order, sen fick jag gå hem.
det målet uppnådde jag vid halv 8!
det känns som att det Kan funka denna gång, jag hoppas det, verkligen!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0