Dagens innehåll

Dagen innehöll mulin. <3
Frukost på Bara Vara, och favoritfönsterplatsen.
Det är spännande att sitta där och se på folk som traskar förbi utanför.
Se på tanter som spanar upp emot tak.
Se på killen som inte alls såg ut att höra ihop med en barnvagn.
Se på alla som gick förbi 3-4 ggr, på väldigt kort tid.
Dagen innehöll omkringtraskande på stan, och lite skratt & sådär.
Vingelben & trötthet.

Jag tog en spontanklippning hos Henke,
så nu är håret tillfixat och snyggt igen!
Känns så lätt och skönt nu, som att något tungt har lyft sig bort.
Ni får kalla mig konstig, ty det är säkert precis vad jag är.

Kl 13.00 var jag på stardust och finjusterade min drog, Cámera Obscura.
Ni anar inte hur ont det gjorde.
Jag låg där på britsen och bet ihop, försökte spänna blicken och tankarna
på någonting som var långt ovan fläkten, och lampan med envist stirrande lysrör.
Dock hittade jag inte dit. Jag fann ingen dröm att tillbringa de där få minutrarna i.
Smärtsamt AB!

Vid 15.00 joinade jag Mulin & Cilla på en fikastund på Java.
Det var trevligt. Och sen traskade vi lite mer på stan.

Hälsade på min kusin i hans affär en liten sväng när jag väntade på bussen.
Han nämnde att om inte jag söker till idol
- så kommer han se till att jag hamnar där ändå.
Wow, vad ska jag säga? Det är himla kul att vissa tycker att jag kan sjunga.
Det gör mig oerhört glad!
http://www.myspace.com/yohannaandersson
Lyssna gärna, och säg vad Ni tycker!




Dagens prylsökning: Teburkar                    

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0