Lägenhetshäng

Gårdagen spenderades nästan enbart i lägenheten.
(kan även lägga till att jag promenerade upp på stan & tillbaka ca 3 ggr,
 + till ÖB & coop. gick väl ca 7-8 km :P )
Jag plockade och styrde lite. Sen kom Rebecca.
Hon hade med sig kryddor & te & jättegoda chokladbollar, hon är söt!

Idag bär det av till Köping, ska träffa Olli och lämna bilderna från deras spelning.
Sen när jag kommer hem ska jag träffa Sara, henne har jag inte träffat sen studenten
så det ska bli jättekul.
Vi ska käka lite onyttigt och kolla på Idol i hennes lägenhet :)

Jag har tecknat ett comviq-smart abonnemang och fått en ny mobil,
för jag blev så jävla sur på Parlino, så jag pallade inte.
Dock ska jag använda det kortet när jag får tag i en olåst telefon
för de gick med på att ge mig en ersättning på 200 kr.
Jag gillart!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0