Projekt frågetecken

Yes. Jag håller på och spånar.
Jag måste inviga fler i mina idéer så att jag inte står själv.
Jag väljer att inte nämna något om planerna än. Det kommer.
När jag planerat saker lite tydligare. Och börjat ta tag i det!
Men jag kan ju börja med att säga såhär; Ismael Ataria...
Yesbox!


__


Förövrigt så funderar jag på hur det skulle vara att ta ledigt från jobbet under en period. Kanske tills det nya projektet tar fart. Där Marcus ska få sitta. Där borde även jag kunna få sitta.
Och så under den tiden jag är ledig, satsa på att lära mig Aloe Vera grejen snabbt, och köra igång med det. Samt engagera mig i saker och ting som jag är SÅ pepp på just nu. Tex sjunga, lära mig gitarr + piano, fotografera, skriva. Det sprudlar i mig när det gäller såna saker.
När det gäller jobbet, är jag mest tung. Nertyngd. Som att jag går och går, utan att komma någonstans. Det är jobbigt.
Jag ska prata med Carola idag!

Kommentarer
Postat av: mulle

men hur betalar du hyran då?
låter ju skönt att vara ledig och bara ägna sig åt saker man verkligen vill! :P

2007-10-22 @ 17:34:53
URL: http://www.sannorlunda.com
Postat av: Rosita

Ismael Ataria!?!?!
Anders Brokvist! Oh my god!
Jag har haft en crush på den killen sen jag var 14 år XD

2007-10-23 @ 20:43:06

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0