Vänta nu


Jag har missat några dagar nu. Så från och med nu så slutar jag upp med den där dag-nr-siffra - fixeringen. Det är bara drygt. Blir mest jobbigt i längden.

En kort summering av vad som hänt.

  • Jag var hos tandläkaren, han var snygg, och jag hade mitt första hål ever. Ska tillbaka till mr Snygg den 30 oktober, och laga hålet.
  • Jag & Nilo tog en jobbskolk och gick runt på stan med blöta fötter & noll koordination. Inhandlade byxor på gina, och en röd kappa (som jag velat ha mer än ett år, jag tyckte det var dags nu!)  Efter att ha gjort stan så drog vi hem till Nilo i Kumla där vi åt våra matlådor och kollade på dramaserier på 4an & 5an. Störtskön dag.
  • Jag har jobbat. Har inte nollat en enda dag. Det känns brabrabra, och himla pepp! Måste fortsätta såhär nu bara!
  • Ricard i bandet Fakie for nothing fastnade för en av mina bilder. Han ville använda den till något, någongång. Det betyder att en av mina bilder syns utåt. Och det betyder att Jag syns utåt. iih!
Och så är vi tillbaka till verkligheten.
Idag åkte jag, mamma & bettan till en som bettan känner och kikade på lite överflödiga möbler som de hade. Jag ska köpa en vit tv-bänk av dem. Och jag fick en liten servis av dem. Vita tallrikar med blåa prickar på. Jag gillart.
Och här hemma har jag lagt ner massa saker i lådor. För att sedan ta upp dem igen. Jag vet ju inte hur jag ska packa. Det kanske blir för tungt om jag kombinerar just DE där sakerna. Osv osv. Tål att tänkas på. Kul är det i alla fall. Om 12 dagar går flyttlasset. Jag är ungefär överlycklig. Då ska jag äntligen börja leva!

Nu ska jag iväg till Mia & Jenny. En av våra härliga filmkvällar. Jag ska dra med corn att poppa. + ett par filmer. Och så ska vi styra chokladbollar. Sitta i soffan och svälla. Jag gillar sånt. (och det är bra för mitt hål i tanden också xD)



Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0