-

Jag var hemma från jobbet igår. Motivationen flödade inte riktigt efter en natt då huvudvärk hade hållt mig vaken, för många timmar. Jag somnade om istället. Och gick sedan upp och åt 5 rostade mackor med bara smör, och en yoggi - skogsbär. Sen satte jag mig i soffan med en filt och kollade på Moulin Rouge, som garanterat är en av de bästa musikalerna som gjorts - någonsin. (iallafall av de jag har sett)

På eftermiddagen kom Niclas & Matilda hit och lämnade en film. Sen lurade de med mig till Örebro där det blev ett Nuggetsmål på Max  &  sedan doobidootittande och filmtittande. Efter många om och men lyckades vi nämligen välja film, och det blev Garden State, som var sjuktsjuktsjukt underbar och bra. Och jag förstår inte varför jag inte sett den förrän nu!?
Fick även skönaste kommentaren om min tatuering.
"Fick du ha på dig bh? Eller fick du typ sitta med tuttarna lösa?!"       - Matilda,   så himla sköna ord!


Idag Är jag mest. Läser lite. Har lyssnat på åskan och på haglet som smattrade på taket. Jag har skrivit brev - längtar tills svaren kommer. Och jag har försökt finna snygga formuleringar i mitt huvud. Och nu ska jag gå ner till mitt rum och hålla min kära vän Helosan sällskap i ett par minuter.
Ikväll blir det filmtittande & chips, det lutar åt att det blir Ed Wood, en film av Tim Burton. Jag hoppas att jag inte blir besviken.

(Nästan lite matblogg här va? ;p )




 - du, jag kan inte låta bli att sakna dig .

Kommentarer
Postat av: Eliin

BRA! Framsteg, framsteg. :)

2007-09-08 @ 16:59:03
URL: http://elinsord.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0