Hudvård


Idag var jag på hudvårdsparty hemma hos Rosita. Med Nilo som hudvårdskonsult.
Hon var så proffsig <3
Och jag inhandlade en återfuktande hudcreme, samt en creme att ha runt ögonen som motverkar påsar under ögonen.
Sweet. Här ska användas flitigt!
Och nästa söndag blir det lite hudvårdsparty hemma hos mig. Med Elina & Anna, och förhoppningsvis så jobbar inte Sara då - så kan hon också komma.
Jag saknar dem <3


Nu ska det spelas GTA vice city, lånat av bror min.


Resecentrum kryllade av polisbilar. Och folk som verkade demonstrera. Men det verkade inte vara för Muhammedgrejen. För alla var svenskar. Och såg allmänt läskiga ut. Var de rasister? Som motdemonstrerade?
Ähfan, vet inte vad det var. Men många var de i alla fall. Och många poliser var det också.
 - Spännande.
Kan säkert läsa om det i NA imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det ska bli skoj ^^ saknar dig och de andra också!
Surpris, jag har hittat hit :9

2007-09-04 @ 13:51:45

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0