Jag klippte mig nyss

Jag klippte mig nyss.
Polisongen var alldeles för lång.
Allt var alldeles för långt,
det hade kommit till den längden där det var mitt emellan kort och långt
 - och det bara lade sig ner på en gång när man försökte göra nåt spännande med det.
Så, jag hade inget annat val än saxen.
Jag är väl ingen frisör direkt, Henke kanske skäller lite på mig när jag kommer nästa gång.
Jag klippte lite här, och så klippte jag lite där.
Ganska mycket här, och även ganska mycket Där.
Men tillslut tyckte jag att jag hade fått till det.
Så snart ska jag göra något spännande,
och sen har jag bett om skjuts till bussen - så att jag KAN göra något
 - om jag cyklar är det helt meningslöst, för då blir det fuckat på en gång.
Kosan styrs mot Lindesberg. Där jag ska gå på Lovisas utställning.
Och sen färga håret på Jenny, och för första gången träffa hennes karl. Spännande :)

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0