knasy

Om jag skulle matblogga skulle ju hela världen kunna se hur onyttig jag är. Med helger som enbart innehåller kladdkaka, tex.


För övrigt så känns det tungt att det snart kommer en vecka med arbete. Jävligt tungt.
& fick nyss ett litet knasy besked som var lite trist. men jag ska göra det bästa av situationen.


Jobbmässa på torsdag.

Umgås & snack med Malin någon dag, jag hoppas det blir av.
Malin är så bra!


& jag saknar människor.
jag saknar Agnes, Sara, Sötfia, Marielle, Jenny, Annelie.
(och elina & anna, men er träffar jag ju imorgon <3)
ni gör mig hel och helare. jämt.
men nu är ni så långt borta, nästan allihopa. eller så har jag rent allmänt inte träffat er på lång tid bara.
det känns så konstigt, för förut träffade jag er nästan dagligen. jag saknar er!

Kommentarer
Postat av: Eliin

På helgerna ska det ätas. (; Seså, dags att sätta igång, helgen är snart slut!

2007-09-09 @ 10:54:29
URL: http://elinsord.blogg.se
Postat av: Eliin

Föresten! Att jag äter tårta beror på att min pappa fyllt år (7:e) och då åt vi det i fredags, sen stog den på bordet när jag kom hem i lördags :D då tog jag lite till hahaha.. snart blir det mer...

2007-09-09 @ 10:57:47
URL: http://elinsord.blogg.se
Postat av: jenny

vadå för besked :(

2007-09-09 @ 16:40:53

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0