Coca cola & lime

Sol.
Unihemskheter.
Solande på balkong, med coca cola med lime, bra musik
- tyvärr utan tobbis idag, för han jobbar! Förmodligen en bok istället.
Kanske traska upp och möta Tobbis i eftermiddag? Bra musik i öronen, men
brist på solglasögon, men sånt kan man ta!
Bra idé ?

På ett sätt är det synd att det inte är mörkt vid 18.00 - tiden längre,
det blir liksom svårare att genomföra det jag planerar, lagom till
hemkomst. Det är synd, men det ska gå att fixa på något sätt. <3



Jag fick godkänt på textanalyskursen!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin svarar

Hehe he. Nej, blod är inge skoj! Härligt med en balkong hörredu, jag blir jätteavis. Får väl öppna upp min dörr till den franska balkongen istället.. Är ju bättre än ingenting. Känns rätt fräscht att kunna öppna upp en hel dörr istället för bara ett fönster. =) DET är ju positivt.

2008-04-23 @ 16:05:47
URL: http://detweiler.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0