Det där med våren

Det känns lite som att det där med vår och underbart väder bara var ett påhitt. Nu är det grått, kallt och trist ute igen. Men man får väl glädjas åt de vårdagar som var - de var helt underbara.

Idag är jag hemma från universitetet pga ont i magen. Slash bröstet? Dont know. Någonstans mellan revbenen är det i alla fall en väldigt obehaglig känsla. Och så fryser jag och är varm om vart annat. Helst av allt vill jag bara ligga i sängen och bli ompysslad. Så jag längtar tills Tobbe kommer hem.

Saker jag tänkt göra under dagen är;
Plugga lite
Steka pannkakor (och äta med hallonsylt & gammeldsags vaniljglass)
Zappa runt på tvn
Läsa en bok?
Spela lite sims


Hur ser eran dag ut? Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ska fortsätta jobba tills jag vet inte när, när jag känner att jag vill åka hem kanske :P Och då ska jag åka hem, till mitt Nooooora. När jag kommit hem ska jag plocka undan lite inför helgen så det är fint osv, vill slippa disk osv om jag skulle få besök - det är ju aldrig omöjligt. Ja, efter det ska jag nog fylla över pengar och gå till konsum och handla något att äta. Kolla på medium ikväll. Det är nog det. Heheh=)

2008-04-10 @ 14:19:11
URL: http://detweiler.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0