Ensamt valborgsfirande

Jag gör ingenting. Jag sitter här med min fruktsoda, is & lime. Inte ens orkar jag laga mat. Jag har städat hela dagen. Nu kan den där Asim Krak inte klaga på något, för gör han det blir jag riktigt, riktigt bitter. Det enda som är kvar är att dammsuga och torka golvet en gång till. Mina fingrar ser ut som russin, och känns som ömma och trasiga delar som inte riktigt hör ihop med resten av min kropp. Ryggen värker. Fötterna ömmar. Huvudvärken dånar.

Jag ska vara hemma ikväll. Ensam. Jag saknar Tobbe! Jag orkar inte ens laga mat trots att hungern är extrem. Mina kroppsdelar hänger liksom inte riktigt ihop. Jag har planer på att koka spaghetti och steka köttbullar, och att senare göra en kladdkaka i syfte att ensamhets-tröst-äta. Men det är tveksamt om jag orkar det. Jag vill nog mest gömma mig under täcket och hoppas på att kärleken kommer hem snart!


Vad gör ni en kväll som denna?

Kommentarer
Postat av: Kim

ja, valborg är väldigt överskattat tycker jag , hehe!

2008-04-30 @ 17:52:49
URL: http://www.poseban.blogg.se
Postat av: Elin svarar Kim

Överskattat?? Vi firar in våren! Hälsar den välkommen! Och sen NÄR blev våren överskattad? Kim. Vad är det som inte är så överskattat menar du om Valborg är det?? Jag hade Kanske hållt med dig om det varit Halloween men valborg? Ärligt, vem vill inte bara ut och vara med sina vänner ikväll och titta på en fin eld?

2008-04-30 @ 18:19:49
URL: http://detweiler.blogg.se
Postat av: Jonas

Oj vad tråkigt att du var ensam. Hade jag vetat det hade jag lätt ringt dig och dragit med dig till Satin, för där var det beatles-tribute! Riktigt roligt. :) Mkt folk också. Hur mår du annars?

2008-05-01 @ 11:49:53
URL: http://w2best.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0