Ilandsproblem i form av cykel och frossande

Okej. Min cykel står ute, och det blåser. Det blåser så fönstrena skakar till. Jag hoppas att tobbe inte blåser bort under kvällen. Dessutom hoppas jag att min cykel inte blåser bort den heller, och jag hoppas att inget elakt kid som har sin första fylla (eller något annat elakt kid) ger sig på min cykel under natten, ty jag vill ha en hel och icke-mörbultad cykel. Jag orkade bara inte ställa in den i källaren när jag kom hem i mitt utmattade tillstånd!

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska baka en kladdkaka. Jag har fortfarande inte lagat mat, så egentligen förtjänar jag inte den där goda kladdkakan - men, den skulle ju sitta så fint. Eller kanske muffins med hallon i! Fast, de kommer inte vara klart förrän om en bra stund, och då kanske jag har tappat sugen. Å andra sidan ska jag vara uppe till Tobbe kommer hem - så jag behöver något att frossa av.

Vad tycker ni?
Hallonmuffins eller kladdkaka?
(
Eller inget?)

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0