Jag vet bara, att jag inte orkar gråta mera nu


Var hos elina & sara en sväng, åt lite mat, drack lite vin och cider.
Var assistens när saras hår blev slingat.
Det var en väldigt mysig afton.
Men nu är jag hemma igen.

Jag fryser, tog ett bad - men blev så rastlös, så jag klev upp direkt,
trots skummet och rökelsen. Jag har ostbågar, jag har ben and jerry-
glass, jag har emergency-choklad. Men jag vill inte ha någonting.
Det enda jag vill ha är Tobbe!(!!!) och han är i Göteborg nu. Och jag,
jag snyftar utan att kunna hindra det, och så avskyr jag avstånd
för tillfället.

Jag vet inte om jag ska kolla på film - jag kommer inte kunna
koncentrera mig - eller om jag ska sova. Jag kommer bara vrida
och vända på mig, och leta efter spår i taket.

Jag vet bara, att jag inte orkar gråta mera nu,
att jag vill att söndag ska vara här NU. Kan jag inte få
sova ända till söndag?

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0