Mat och bubbelplast

Är ni som jag och tycker om bubbelplast?
Här har ni i så fall något att sysselsätta er med.
Jag fann det roligare än att plugga. Dock måste
jag börja plugga nu. Skriva klart textanalysen,
samt lära mig en saga utantill. Till på måndag!
Jag ska även diska och dammsuga innan
Tobbis kommer hit. Jag tror jag tvättar imorgon.

Mat ikväll: kyckling, ugnsstekt potatis & tzatziki.
Hur låter det?

Och när jag även nämner mat, så måste jag
tacka Elin som lade upp ett par recept när jag
bad henne. Jag hoppas på fler recept, det
vattnades i min mun när jag läste dessa...

Vad ska ni äta ikväll?

Kommentarer
Postat av: Natta

varför det? :O

2008-04-05 @ 18:40:24
URL: http://naaatha.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0