Vi

Vi ska promenera upp på stan nu, hämta min mobil som varit på lagning i 6 veckor. dvs 3 veckor för mycket.  Sen pyser vi hemåt och packar inför flytten. Och det är något magiskt när det till och med är hur mysigt som helst att packa lådor tillsammans med någon! Jag längtar tills vi ska packa upp dem, det lär ju blir magiskt * tusen. Hoppas att även själva städandet blir mysigt...!  Jag tror nästan att det kan bli det!


Ögonen tåras ibland när jag ser hur vacker han är, min Tobbe! Nyduschad, och håret platt. Handduksrufs. Jag är kärare än jag någonsin varit, det här är underbart!

Kommentarer
Postat av: shopOtip

kul att du är lyckligt kär :D

2008-04-21 @ 19:34:01
URL: http://shopotip.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-22 @ 14:52:39
URL: http://www.jessi.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0