det är faktiskt fint, ändå

jag satt på trappen med ryggen mot järndörren, försökte andas bort huvudvärk. jag insåg att det var en fin kväll. klar himmel, en rund lampa där man ser rönnens blad framför. jättefint.

nu har jag jätteont i ena foten. ska duscha, diska, skruva lite för att få isär min gamla tv-bänk, plocka ögonbrynen, läsa lite i naiv super. sen ska jag nog sova. för jag ska åka till nora relativt tidigt. träffa linda! och sen charlotte. det är marknad i helgen, det är alltid mysigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

och, jaa! Vet inte, men i din kommentar nämnde du jag är kvar hos er av peter pohl och först visste jag inte riktigt vilken av hans böcker om den var om anna, cilla eller alla olika människor i hans böcker men sen kom jag på att det var anna. Och boken är hur bra som helst. Den är sorglig och underbar.På samma gång. oh, jag älskar peters böcker!

2008-08-29 @ 07:42:57
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/
Postat av: Natta

tävlingen sätts igång 13:30 och åller på fram till söndag så jag tror nog att du hittar en tid ;D

2008-08-29 @ 07:54:04
URL: http://nathalie.devote.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0