jag missade ett fågelmoln

jag och kameran missade nyss ett fågelmoln. jag såg det precis när jag öppnade balkongdörren för att släppa in luft, rusade till köket och kameran som låg där. när jag kom tillbaka till balkongdörren var fågelmolnet allt för långt borta, och jag insåg att luften var för kall, så jag stängde dörren igen. direkt!


rebecca har flyttat till hjo nu.
jag sitter och dricker det te som sandra skickade i ett brev från paris då hon bodde där, hela kuvertet luktade te. det var ett gott te.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nästa år kan du också följa med på seminariet kanske :) ja självklart kan du låna och bränna skivorna till carmen electra! vi får bestämma dag och ses gumman

2008-08-24 @ 21:55:23
Postat av: Natta

du kan få det på msn, säg bara till ;D

2008-08-24 @ 23:54:15
URL: http://nathalie.devote.se
Postat av: Natta

du kan få det på msn, säg bara till ;D

2008-08-24 @ 23:54:38
URL: http://nathalie.devote.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0