Blondinbella i tv-form(!?!?!)

Blondinbella. Jag läser hennes blogg ibland. Tycker väl inget speciellt om den/henne egentligen. Hon är ute på galor, hon är moderat, hon lägger 300 000 kr på en 18-årsfest, hon shoppar, och verkligen sprider runt omkring sig att hon "är så rik!!!!". Okej, de flesta grejer jag nämnde talade om att jag kanske inte tycker att hon inte helt faller mig i smaken.

Nu finns ett tv-program med henne också.

På frågan: Kommer vi att få se några nya sidor av Blondinbella?

Där lyder svaret: - Absolut! Det var lite tanken av att jag ställde upp på det här. När man läser en blogg så skapar folk lätt en egen bild av hur man är som person. I tv kan det förhoppningsvis bli en mer korrekt version. I bloggen verkar ju livet så himla på topp jämt. Men här kommer man få se att det inte är så glamoröst jämt. Och jag kommer inte vara sminkad hela tiden.

Och så kikade jag på hennes lilla tv-program. Ni kan se det här.

Jag blev nollställd. Fullkomligt nollställd.
Är tjejen sådär otroligt blåst och otroligt blåst som hon framstår som? I det första avsnittet av hennes 3-minuters tv-program talar hon verkligen som den blonda stereotypen. Som att hon är den blondinen som det handlar om i "blondinskämt". Man vet inte om hon driver med sig själv eller om hon är sån. Jag känner mig helt, tom på ord. Ärligt talat, jag vet verkligen inte alls vad jag ska tro.


Vad tycker ni om Blondinbella och om hennes tv-program?


Kommentarer
Postat av: Maria Lou

Nej, min dag har varit lite.. speciell? Jag vågar inte gå till skolan imorgon :o

2008-12-16 @ 22:40:08
URL: http://marialou.blogspot.com
Postat av: mulin

Hon säger att hon vill driva med sig själv men i så fall gör hon det dåligt eftersom det inte framgår riktigt. Och jag som precis hade börjat acceptera henne liksom.

2008-12-16 @ 22:59:02
URL: http://gbgregn.blogspot.com
Postat av: Elin

Men såg du inte filmen som Nils smygfilmade på henne? Då när hon hade blogguppehåll. Åh, där var hon helt underbar. Och det märkte man ju att hon var precis som på bloggen i tv, och som jag skrev i min blogg; Det blir nog bättre efter 20 avsnitt då hon kommer ha lärt sig slappna av lite mer och mer verkligen vara sig själv. Det finns ingen i hela bloggvärlden som är samma person i bloggen som i verkligheten, tror jag. :) Och klart det blir svårt att på direkten, första avsnittet, vara helt avslappnad och precis som man alltid är. Det är ju övning som gäller. Jag tänker på programledaren för Lets Dance, Jessica (?), hon var verkligen sjukt nervös och stel i början men efter några avsnitt var hon ju jätteduktig och man kunde knappt tro att hon gjort annat än att vara programledare. Glad smily!

2008-12-16 @ 23:17:28
URL: http://detweiler.blogg.se/
Postat av: Karin

jag har inte sett det än

2008-12-17 @ 09:38:00
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

Japp, det är väl det enda Wayne's i stan?



:)

2008-12-17 @ 11:27:16
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: MATILDA

svar: iiih, tack :)

2008-12-17 @ 16:36:15
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Nilo

det suger så jävla hårt!!!!!!!!!!!

programmet har förstört min bild av henne totalt. hon säger att man ska ta det med en nypa salt, men det går inte, hon är ju så totalt irriterande och blåst så det finns inte. eller hon framstår som det iaf. programmet var ju såååå b också, typ som att någon filmar med sin mobil och lägger upp?? inte alls som ett tv program, snarare som en video-blogg, inget nytt alltså.



åh jag är så irriterad =P haha

2008-12-17 @ 18:29:08
URL: http://nilossecret.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0