Elvis - The King

Okej, det här börjar gå lite överstyr. Jag kan liksom inte sluta lyssna på den underbara mannens skratt som jag delade med mig av i förra inlägget. Jag lyssnade om och om igen i säkert två timmar igår, och nu har jag startat dagen med den. Lyssna om och om igen ni med, och lyssna på vad han säger. Jag har lyssnat, och jag har läst kommentarer, och så har jag lyssnat lite mer...

"Elvis sang "do you gaze at your bald head and wished you had hair" instead of "do you gaze at your doorstep and wish I was there" and a man on one of the front seats stood up and lifted up his wig and showed Elvis his bald head - and Elvis was almost falling off the stage. It was so funny,Elvis started to laugh - and could hardly stop."

Och visst var han väl snygg också? Denna man som kallas "The King".



Kommentarer
Postat av: dookie

Han var/är den manliga definitionen av "vacker" ;) Innan det började gå utför för honom, dvs.

2008-12-10 @ 18:09:21
URL: http://dookie.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0