Klänningsjakt och körsbärsmasker

Nu känns det som en halv evighet sen jag skrev. Det har varit klänningsjakt i hela stan med emlan, det fanns inget som satt som en smäck på mig. Jag blev frustrerad över att den enda som jag föll för helt och hållet, var allt för lång. Men tillslut så blev det en enkel svart från Gina Tricot, och så får jag helt enkelt piffa upp med tillbehör.

En fika på Supreme med Emlan & Elina, skratt åt en liten kille med så otroligt tjejig röst. En snabbvisit i Elinas urtjusiga lägenhet! Skratt åt fickparkering (som dock lyckades väldigt bra!), onyttigheter och så Sunes sommar. Samt en beskrivning av låtsasförälskelsen för Elina, som inte riktigt hört hela grejen. Och jag höll på att glömma berätta hans utseende, gud förbjude! Diverse ordvitsar, och vilken toppenkväll!

Efter en runda till på stan (igår), ett besök på myrorna och mitt fynd på Gina, så gick jag och Emlan förbi Ali Baba innan vi skulle hem. Vi köpte en lustig ansiktsmask som vi tänkte att "den köper vi och lägger på när vi kommer hem". När vi kom hem var det ... ett oerhört fuktigt tygstycke med körsbär på, med hål för ögon, mun och näsa. Dessa försökte vi kleta fast på våra ansikten, det resulterade mest i skratt och underliga bilder.

 



På kvällen bjöd Brickebacken och Anna på paj och vin. Och jag fick även träffa Marielle en sväng vilket var himla nice med tanke på att det var en evighet sen! Pajen var otroligt god, och vinet satt fint. Vid 12-tiden promenerade jag genom ett kallt och tomt örebro, när bussen släppt av mig vid järntorget - som visst var slutstation den tiden på en vardag.

Kommentarer
Postat av: cecilia.

haha ja, vem blir INTE sugen på att åka till dom där stränderna??

2008-12-05 @ 10:42:56
URL: http://noori.blogg.se/
Postat av: karin

Haha, vilka roliga ansiktsmasker! Kände ni er lyxiga då? ;D

2008-12-05 @ 10:51:19
URL: http://kaboff.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0