Knäck & Mozartkulor

Jag börjar på bok nr tre under vistelsen här, New York-trilogin av Paul Auster, äter lite mat, kokar knäck och rullar mozartkulor, klär granen, pratar med katten, puzzlar och inser att bara kantbitarna är ett stort mysterium på det puzzlet jag valt, saknar civilisation och affärer, tänker att jag borde ha tagit med mitt stativ så att jag kunnat ta bilder som visar att granen faktiskt är fin, tänker att jag vill se hur många avsnitt som helst av Desperate Housewives och att windows vista där hemma gör att ikonen för min mediaspelare får en tomteluva på sig, planerar inför ett varmt bad, tänker på hur bra musiken är i Magnolia och att jag ska se den om en inte allt för lång stund, puttar undan alla tankar som handlar om jobb, läser tidningen och är glad att Zits-uppehållet bara varade en dag.



Igår bakades det goda kakor.

Kommentarer
Postat av: Karin

kakorna såg supergoda ut:)

2008-12-23 @ 17:23:20
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Amanda Björk

mums :D

2008-12-26 @ 19:48:23
URL: http://nolltretjugofyra.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0