Önskelista

Orimlig lista:

    - Objektiv, märket Tamron 70 - 300
    - Blixt: Sigma EF-530 DG ST for Nikon
    - Extern hårddisk
    - Resa till Thailand/Filippinerna
    - Ett nytt jobb!!!!!


Rimlig lista:

    - Biljett till Håkans konsert i Örebro
    - Brynskugga
    - Mascara
    - Eyeliner
    - Ett blockljus i guld
    - Guldramar
    - Filmer (drama, psykologiska thrillers, feel-good)
    - Böcker (typ; där regnbågen slutar - Cecelia Ahern.)
    - Presentkort på vettiga affärer; HM, Gina Tricot, Indiska, IKEA, Lagerhaus...
    - Snygga påslakan
    - Ben till min säng (istället för sängramen jag har...)
    - En matta att ha under soffbordet


(De där orimliga sakerna kommer jag inte få, jag får sällan det som står högst på listan. Men, se på fan, jag är visst vid liv ändå.)


Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0