Packdags...

Vid kl halv åtta satte jag igång ett avsnitt av desperate housewives, jag kände att jag började nicka till väldigt. Därför sträckte jag mig efter mobilen och satte larm på den, 20 min senare. När kl är 22.08 vaknar jag, istället för 20.10. Så, jag missade Svensson Svensson och måste nu se till att se det på internet ikväll, så att jag är helt med i svängarna vid nästa avsnitt.

Jag sitter och väntar på att min syster ska sluta ränna runt ute på stan, och komma hit. Hon ska sova i min soffa, och så ska vi äta popcorn och se någon film. Tror jag!
Egentligen borde jag inte sitta här nu, jag borde packa, för imorgon åker jag hem till skogen, åker med dem efter att de varit här och firat mig. Och än så länge har jag inte packat någonting...och kan inte direkt påstå att jag vet vad som ska med heller.

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0