S-curves

Jag var trött igår kväll, jättetrött. Och var verkligen nära på att gå och lägga mig när kl var 10. Men av någon anledning gled jag bort från de tankarna. Jag fastnade med lite s-kurvor i photoshop, fastnade rent allmänt ganska mycket i photoshop. Det är ju så himla kul att testa sig fram och göra lite random saker med bilderna.


  



Fick ett avi igår, ett påminnelseavi, tydligen har jag något brev kvar att hämta från Postfoto, trodde jag hade fått allt därifrån, och har inte fått något vanligt avi. Så, de måste ha glömt att ge mig en del av det som skulle hämtas ut sist. Men det blir spännande, oväntat är alltid kul! Bara det inte är någon mer faktura.


Nu ska jag dra på mig lite vettiga kläder och ordna till lite halvsnygg sminkning + hår. Sen ska jag dra mig upp mot stan och träffa Emlan. Det blir jakt efter en klänning till nyår (tips om var det finns snygga?!?!?), och så ska vi inhandla lite onyttigheter till kvällen. Vi kör ett litet sleep-over party för 2. Det blir fint, och Emlan är alltid behövd.

Kommentarer
Postat av: Natta

åh så söta bilder :) vad gör s-curve för något?



aj aj, själv beställde jag den där fransklänningen i beige från H&M precis när den släpptes ;D tyckte den kändes lite nyår men annars så har jag kvar min paljettklänning (även den från H&M) från förra årets kampanj ;D den är så snygg! Bäst på nyår är nog paljett.

2008-12-03 @ 11:33:09
URL: http://natha.blogg.se/
Postat av: Anonym

I Hammarby bygdegård, ska jag på nyårsfest :)

2008-12-03 @ 12:30:07
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Natta

tack så mycket :D

jaha okej, men den är säkert lika fin :D haha!

eftersom den är svart så funkar vilken färg som helst som accessoar men tycker det ska vara glittrigt iaf :D

2008-12-04 @ 21:20:38
URL: http://natha.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0