Tv-serier & tomatsoppa

Desperate Housewives blir bara mer och mer spännande, vad är det jag har gett mig in på? I julklapp skulle jag verkligen vilja ha alla säsonger av scrubs, alla säsonger av OC, alla säsonger av Lost (underbara Lost, när börjar det igen!?!?!), alla säsonger av That 70's show och nu, nu vill jag även ha alla säsonger av Desperate Housewives.



När jag kommit hem idag lagade jag tomatsoppa, den blev hur god som helst, och till soppan åt jag härligt vitt bröd som jag doppade. Det räcker till lunch eller kvällsmat även imorgon. Det var hur enkelt som helst att göra, så det kommer jag garanterat att göra igen, det är ju inte heller en dyr maträtt. 

      - passerade tomater
      - diverse kryddor (jag hade basilika, oregano, franska örter, dragon, örtsalt & svartpeppar)
      - pasta
    ( - jag hade i lite creme fraiche för en lite fylligare smak, och lite socker för att dra fram smaken lite bättre ur kryddorna)


Nu ska jag vaxa ögonbrynen tror jag.
Och efter det smörja in ansiktet ordentligt
så att min vintertorra hud friskas upp.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag känner att jag inte kommer orka följa med på fredag eftersom jag jobbar :/

2008-12-17 @ 21:53:38
URL: http://birfir.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, det får bli hemligt än så länge :)

2008-12-17 @ 22:03:23
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: elin

så du gjorde tomatsoppa - sweet!



och tack för fikat! :)

2008-12-18 @ 07:32:15
URL: http://www.domkallarmigkatitzi.blogspot.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0