Schemat för idag!

Dagens schema säger att jag nu till en början ska fixa de personliga breven ordentligt. Skriva ut dem, samt skriva ut några cv.n. Sen ska jag duscha, fixa till håret snyggt och sminket ännu snyggare. Sen ska jag bege mig upp på stan (tror nästan jag tar bussen idag...  Jag ska gå till Carlings och Clas Ohlsson som båda söker butikssäljare. Fick besked idag om att jag inte ens får komma på intervju till Lagerhaus-jobbet, det kändes tråkigt att få det, och att dessutom få det idag när jag måste ha gnistan framme! Bakslag 1. Men, det är så det är.

På schemat står även att jag ska ta en fika med min kusin. Hoppas på att han vill ha något fotat i sin butik eller i privatlivet.

Jag ska köpa en adventsljusstake, och så är jag himla sugen på att köpa en liten bordsgran i plast och pynta den, det skulle vara min ljuspunkt i vardagen, att när det börjar mörkna, ha en liten gran att tända. Rusta har en som jag kollat på på internet, men Rusta är lite avlägset, undrar om Clas Ohlsson kan ha...?




När jag kommit hem efter dagens bravader ska jag tala om här hur det har gått. Sen ska jag fortsätta med städningen lite, och troligtvis baka någonting också.

Så, dagen är ganska full, och det känns väl ganska bra - tror jag? Måste bara se till att ta tag i de där personliga breven nu. Ett till carlings och ett till classe. Önska mig lycka till tack...!

Kommentarer
Postat av: karin

Hoppas det går bra med breven! Elelr sökningarna haha :)



Imorgon ska jag eventuellt ta mig till Örebro och handla med Lisa. Men du, vi måste ju verkligen ta lite fabulous pics snart :)

2008-12-01 @ 10:38:04
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: sofia

lycka till! hoppas det går bra. butiks-säljare är super kul! :) carlings vore väl toppen? kram!

2008-12-01 @ 10:48:09
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: Natta

haha ja jag brukar alltid bara se London som shoppingstad när jag åker dit även om jag har släktingar som jag samtidigt träffar på men de ser man ju endast på kvällarna och bor hos gratis ;D haha!

Nja för har du mobilen avstängd kan du inte få sms men här stänger man endast av inkommande samtal men man kan få sms ;D haha. det är iofs skönare med sms för man slipper ju svara om man så vill.



jag har inte varit tillsammans med någon på 2 år :D haha. vem menar du? Nja jag saknar en vän (från min syn men han såg mig som mer än vän).. därav förlusten. tack, jag vill bara till London, där kan mitt huvud koppla av och få mig på andra tankar och glömma allt jag egentligen vill glömma.

kram

2008-12-01 @ 11:40:53
URL: http://natha.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0